vaikuttavuus kilpailueduksi.

Oman työn vaikuttavuuden osoittaminen asiakkaille, rahoittajille ja suurelle yleisölle on entistä tärkeämpää. Parhaimmillaan vaikuttavuudesta tulee kilpailuetu ja keino, joka auttaa jäämään mieleen. Yhdessä vaikuttavuusviestinnän guru Heidi Korvan kanssa toteutamme webinaareja ja työpajaprosesseja, livenä tai etänä. Tavoitteemme on aina tuottaa toteuttamiskelpoisia ideoita ja selkeät ohjeet toteutuksen tueksi.

“Lukukeskuksen toiminta on kasvanut nopeasti, ja hankkeiden vaikuttavuuden mittaaminen on entistä tärkeämpää. Heidin ja Sailan sparrauksella tarkensimme mittareitamme ja tavoitteitamme. Suurin oivallus oli rohkeus tarkastella riittävän pientä muutosta. Nyt mittarit aidosti ohjaavat toimintaamme.”

Emmi Jäkkö, kehittämispäällikkö, Lukukeskus

VARMISTA VAIKUTTAVUUS JA VIESTI SE VÄKEVÄSTI -WEBINAARISARJA

Keväällä 2020 ensimmäistä kertaa järjestettyihin webinaareihin on osallistunut jo satoja innostuneita kymmenistä organisaatioista. Webinaarisarja koostuu kahdesta vuorovaikutteisesta luennosta, joissa vastataan mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Miten hiomme vaikuttavuustavoitteet teräviksi ja suunnittelemme toimivan mittariston?
  • Miten viestintä tukee tavoitteiden toteutumisessa?
  • Kuinka tehdään innostavaa viestintää?
  • Kenet pitää tavoittaa, jotta vaikuttavuus toteutuu?
  • Miten kerromme väkevästi positiivisesta muutoksesta, jota työmme saa aikaan? Facebook, Twitter – vai jotain ihan muuta?

Hinta  on 1 500 euroa (+ alv 24 %), se sisältää webinaarin materiaalin ja vuoden  katsottavissa olevan tallenteen.  Ajankohta valitaan yhdessä, näkökulmat ja esimerkit valitaan tilaajan mukaan.  Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää ja varata ajan teidän webinaareillenne.

VAIKUTTAVUUS ESIIN -TYÖPAJAT

Työpajaprosessi ohjaa organisaatiota vaikuttavuuden arvioinnissa ja tuottaa konkreettista sisältöä vaikuttavuuden viestintään. Kokonaisuus voidaan toteuttaa etänä, osallistavilla ja helppokäyttöisillä verkkotyökaluilla.

Prosessin jälkeen teillä on käytössänne:

  • valitut työkalut ja mallit oman työn vaikuttavuuden arviointiin
  • suunnitelma vaikuttavuuden todentamiselle
  • konkreettista sisältöä vaikuttavuuden viestintään
  • näkemystä siitä missä, milloin ja miten vaikuttavuudesta viestitään eri kanavissa 

Kokonaisuuteen kuuluu ennakkotapaaminen, 2 x 4 h työpajat ja ohjattu välityöskentely.

 Hinta on 4 500 euroa (+ alv 24%) ja Arvoliiton jäsenille sekä yleishyödyllisille yhdistyksille 3 200 euroa (+ alv 24%). 

Palvelut toteuttavat yhteistyössä Saila Tykkyläinen (Vaikuttava Yritys) ja Heidi Korva (Communiké).