Ajankohtaista

Vaikuttavuus verkossa – koulutuskalenteri syksylle 2018 julkaistu

Vaikuttavuuden arviointi osaksi arkea

Syksyllä on luvassa vaikuttavuuden arviointiin perehdyttäviä verkkokursseja, joilta osallistujat saavat oppia ja kokemusta arviointimenetelmien ja työkalujen soveltamiseen.  Kaikkien koulutusten  tavoite on auttaa nivomaan yhteiskunnallisen vaikuttavuuden arviointi osaksi organisaation arkea. Lue lisää.

Vaikuttavuuden askelmerkit -opas ladattavissa

Esimerkkejä, hyviä käytäntöjä ja koeteltuja työkaluja vaikuttavuuden arviointiin yksissä kansissa! Sitra julkaisi keväällä 2018 Vaikuttavuuden askelmerkit -oppaan, johon on koottu oppeja esimerksi Vaikuttavuuskiihdyttämöistä. Lukusuositus erityisesti vaikuttavuuden myynnistä kiinnostuneille palveluntuottajille. Lataa julkaisu täältä.

Vaikuttavuus esiin: Mittaa ja viesti -työpajat

Oman työn vaikuttavuuden osoittaminen asiakkaille, rahoittajille ja suurelle yleisölle on entistä tärkeämpää. Parhaimmillaan vaikuttavuudesta tulee kilpailuetu ja keino, joka auttaa jäämään mieleen.

Autamme yhdessä Heidi Korvan (Communiké) kanssa rohkeita muutoksentekijöitä loistamaan! Lue lisää Vaikuttavuus esiin -palvelusta täältä.

Yhdessä enemmän – Leadcons ja Vaikuttava Yritys
aloittavat yhteistyön

Yhteistyön ensimmäisenä tuloksena lanseerataan Leadconsin ja
Vaikuttavan Yrityksen yhteinen Vaikuttavuushiomo. Vaikuttavuushiomo
tarjoaa yrityksille ainutlaatuisen näköalan yhteiskuntavastuuseen ja
yhteiskunnalliseen vaikuttavuuteen kilpailuedun lähteenä.

Leadconsin Jonna Heliskoski on yhteiskunnallisen markkinoinnin ja
vaikuttavien ekosysteemien ykkösnimiä maassamme. Jonna ja Saila ovat
kohdanneet useissa vaikuttavuuteen linkittyvissä koulutuksissa, mutta
nyt käynnistyvän yhteistyön tavoitteena on luoda jotain aivan uutta.